Lite allt möjligt...

Jobbet är väldigt tungt just nu... , mycket åkande och tidiga mornar. Men ändå skönt att vara hemma skapligt på dagrna (ca 15.00)!!
Imorgon bär det av till Vadstena för att arbeta i cirka 3 timmar sen bär det av hemåt, känns jätte nödvändigt att åka cirka 6 timmar bil totalt för att arbeta i 3-4 timmar.
Men men sen är de helg iallfall.

På måndag bär det av till Fjugesta.
Tisdag Jönköping, onsdag och Torsdag Mariestad.  Kommer ligga borta under nästa vecka...! Tråkigt men vad ska man göra?! orkar inte sitta och köra hur mycket som helst. Men Måndag kan jag förmodligen åka hem istället för till Jönköping direkt, blir bara en extra väg på cirka 12 mil. det är ingen farta...då får jag ju iallafall sova med Cia 1 extra natt:=)
Kommer bli en hel del övernattningar nu dom kommande veckorna, 3 eller 4 veckor på rad...tungt värre!!!

Hoppas och väntar förväntansfullt på svar från Securitas om jobbet jag sökt:=) Snälla ring mig NU och ge mig glada besked.!


ne nu ska jag ta o byta om till träningskläder och sen träna ett lätt pass idag, sen förbereda mat...blir lax o potatis ikväll! apropå träningen så känns det rikigt bra att ha kommit igång ordentligt igen...det går bra för både mig o min älskling...hon tjatar att jag ska köra Core och sånt men vet inte om jag pallar:=) Haha! Eller man måste väl prova iallafall.

Idag köpte jag ny olja till bilen, var dags att byta och slå i lite fräsch, men fy fan vad dyrt, 699:-. Till er som inte har bil, skaffa ingen, är som en sparbössa med hål i.......:=)

Nog om jobb och tråkigheter med bilar...


Cia, tusen tack för att du alltid finns vid min sida o stöttar och hjälper:=) Glad att få vara din!


Ha en bra kväll alla glada...och ledsne för den delen..:=)

arrividerci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0