Fredag

Äntligen fredag, skönt med fredagar och att få vara ledig:=)

Jag har gått och blivit förkyld, hosta och snuvig... och NEJ det är inte svininfluensan, jag har redan kollat ;=)
Cia är också förkyld, men hon jobbar idag iallafall, stackars henne!

Aporpå Cia, jag fick en kanon present av henne i födelsedagspresent. jag fick en dag på SPA!, helkroppsmassage och bubbelbad i ett eget litet "rum" , jätte skönt och mysigt var det.
De var en dag jag sent kommer glömma...tack som fan Cia!!!

Av mor och far så fick jag ett bidrag till Thailandsresan, asbra! :=) Nu imorgon så kommer syster och hennes sambo över o fikar. Vet inte ritktigt om det blir nå fler släktingar som kommer över....det visar sig! :=)

Imorgon eftermiddag kommer Tobbe och Anna hem till oss, fan vad kul det ska bli. Vi ses ju inte alltför ofta nu när dom bor i Norrköping. Så imorgon kväll är det fotboll och öl som gäller för mig, Tobbe, Magnus och Bentzer! Ska bli kul att träffa er igen grabbar.  Det är ju en viktig match för Sverige mot Ungern imorgon i VM-kvalet, VINAN ELLER FÖRSVINNA! Så kämpa nu Sverige!!

Efter fotbollen imorgon så bär det förmodligen av in mot stan för att sammanstråla med Cia, Anna och Angelica som ska på 30-års fest imorgon:=)...30 -år då är man fasiken gammal, 25 år(!!) kanske inte är så farligt iallfall:=)

Om man ska tillbaka lite till det här med fotboll så är det bra för HAMMARBY att det är uppehåll fram till den 13/9 då man tar emot ÖSK hemma på Söderstadion.
Förhoppningsvis så hinner man samla kraft och hitta "viljan och glöden" igen, det kommer bli en väldig tung och jobbig HÖSTSÄSONG för Bajen!, förhoppningsvis klarar vi kontraket till Allsvenskan, men då måste hela laget visa Hjärta och publiken måste ge sitt STÖD för att vårat älskade Bajen ska klara sig kvar!!! Forza BAJEN!!!!


Ikväll blir det en lugn och skön hemmakväll hos Angelica:=)!!!


ha en trevlig helg alla där ute....och SKÅL!!!!!!!


puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0