Fredag!

Och som ni som följer min blogg vet, så innebär fredagar...LEDIGHET! iallafall för mig.
Så idag sov vi ut, vaknade inte förrän halv 10 tiden, riktigt skönt med tanke på alla tidiga mornar tidigare i veckan. Och så är det ju inte fel att få vakna upp och äta frukost tillsammans med min C!!!

Efter frukosten idag så begav vi oss till Forever för ett träningspass på gymmet. Blir förmodligen ett träningspass till nu i helgen!
Ska bli skönt att komma igång med träningen igen, och försöka få bort dom där extra kilona.

Ikväll när C slutat jobba så blir det att handla lite sen åka hem o äta lite gott o kanske dela på en flaska rödvin. Grannarna frågade om vi skulle se en film tillsammans ikväll, ett jätte trevligt förslag med tanke på att det var länge sen vi umgicks, men får se hur trött man är ikväll. Cia har jobbat. Och jag är redan väldigt trött...måste bero på att man inte är van att träna...eller så beror de på dom få timmar man sovit i veckan, har väl lite av det att skylla mig själv för....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0