Söndag!

Söndag sista dagen innan det är dags att börja arbeta igen...
Imorgon så åker jag till Fjugesta, inte alls roligt. Men men an får väl vara glad att man har ett jobb att gå till!
jag hoppas verkligen att jag får svar nu imorgon från Securitas om hur det kommer bli...vill verkligen ha det jobbet! skulle vara kul att prova på något nytt.

Så snälla hjälp mig att hålla tummarna, för min skull*blink blink*  :=)

Igår så var det en trevlig kväll hemma hos David. Blev lite öl och whiskey innan vi gick vidare mot stan för att spela lite biljard. Kristian K var även hemma hos David, det var kul att träffa dig, jag menar det var ju inte precis "igår" vi sågs sist. Hoppas ni kommer igång med erat band snart igen, behvöer ni en sångare så har ni ju alltid mig och David:=)
vad var det David sa igår. "Nej , jag sjunger inte nu, ge mig ett par såna här till sen så..."
Så nästa gång ska han få ett par "till såna" :=) vill höra honom vara karaoke mästare:=)

Efter en trevlig kväll tillsammans med David och k.k så började jag traska ner mot stan för att köpa något att äta , utanför Centro så träffade jag Matte, fan det var evigheter sen jag såg honom också.  Vi gick runt och pratade lite på stan och så hjälpte han mig att leta efter min kusin.:=)

Kusin karoline ringde och sa att jag skulle komma ner på stan o möta dom, när jag kommer ner så får jag inte tag på henne. Hoppas du inte gick vilse när du skulle hem.

Idag blir det inte många knop gjorda, känner mig lite bakis o skakis, fast det var lugna gatan igår. 
Hade en härlig dröm inatt, drömde att jag vann en storvinst på Bingolotto, så ikväll ska jag ligga hemma i soffan med något gott att tugga på och en bingolott framför mig:=) Men tro för den delen inte jag är ett bingolotto fans:=)


Idag kan det vara en ÖDESDAG för Hammarby fotboll...Vi möter BP hemma på Söderstadion, en LIVSVIKTIGT match. Tack vare resultaten som blev igår och i förrgår så måste Hammarby vinna idag för att ta sig upp från JUMBO platsen i Allsvenskan och klättra upp på kvalplats igen. Men vid förlust idag så kommer det vara väldigt tungt framöver, med tanke på motståndarna som är kvar att möta i årets upplaga av allsvenskan. Så snälla alla grönvita där ute, IDAG gäller det, FORZA BAJEN!!!!!

Ne nu ska jag försöka piggna till lite och börja ladda inför matchen mot BP!

Ha en bra dag!!

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0