Söndag

Nu är helgen på väg mot sitt slut igen...USch vad fort ledigheten går!
Har varit en lugn och skön helg för min del, fredagen bestod av middag med ett par vänner. Lördagen av filmkväll med kladdkaka och dumlegodis i trevligt sällskap:=)

Imorgon/Veckan så bär det av till norrköping/Falköping för att inventera butiker. Bara att bita ihop ett tag till, förhoppningsvis så blir det nytt jobb inom en snar framtid:=) Fick ett "Skönt" samtal i Torsdags. :=) Nu håller jag tummarna att det blir bra och att jag kan säga upp mig snart.
Lite positivt i tilvaron iallafall:=)....

Det verkar som det blir Superettan nästa säsong för mitt älskade Bajen, *fäller en tår* :=( Just nu så står det 0-1 i Derbyt mot AIK, kämpa Bajen, kriga för nr 12. 3 Poäng idag och vi är på kvalplats iallafall...Visa lite hjärta nu i inför andra halvlek och vänd på detta. Forza!!!


Aja, ha en bra och skön söndag!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0