Hemma efter Jönköping och Mariestad.

Nu är jag hemkommen från Jönköping och Mariestad, skönt!
Det har gått riktigt bra/fort för oss på jobben på dessa 2 butiker, så idag var jag hemma i Eskilstuna igen redan vid 15.00 tiden. Så nu är det helg:=)

Igår efter att vi checkat in på hotellet och duschat och gjort oss i ordning så bar det av till Elisabeth för en god middag tillsammans med alla arbetskamrater, men först var det en liten "mellanlandning"  på rum 2:3 (Långens). Han bjöd på en Irisch coffe..."Lången" är ganska rolig , vem tar med sig vattenkokare, snabbkaffe, och whisket och grädde till hotellet för att bjuda oss kollegor:=) Men det är tydligen tradition under "övernattnings" städerna.  Väl hemma hos Elisabeth var det riktigt trevligt och maten var helt underbar:=)! Tack för igår kollegor!

Igår var jag jätte trött när vi kom upp till Hotellet igen, så att somna var itne så svårt men det var tomt i sängen utan C, och nästa vecka kommer bli ännu jobbigare...då bär det av till Skövde. Bara hoppas det går lika bra där så vi kommer hem snabbt:=)

Nej nu ska jag träna, kanske uppdaterar lite mer ikväll...


puss o kram

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Uppdatera nu då :-) Älskar dig

2009-10-13 @ 21:22:42
URL: http://ciacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0