Uppdate!

En liten uppdatering kanske är nödvändig.

Börjar med att be om ursäkt att jag är så dålig på att skriva blogg, och inte uppdaterar alltför ofta.

Kan börja med att skriva att jag förmodligen står utan jobb snart, våra projekt/ombyggnationer som vi haft framför oss på jobbet har fått ett totalt investeringsstopp, så när det inte finns pengar blir det svårt att bygga om butiker.
Så finns det någon som behöver anställa en hårt arbetande kille så säg gärna till :=) *blink blink*

Förutom att jobbet går så där just nu med tanke på det jag nyss skrev, så har det inte hänt så himla mycket.
Helgerna har bestått av mys med <3 och party med vänner.

Nu på tisdag så firar jag o Cia 18 månader...och fler ska de bli:=) *ler stort*
Läste i min älsklings blogg nyss att hon ska träna o bli snyggast 2010, då jävlar får hon träna :=) *hahaha* sjkoja bara, hon behöver itne träna för att bli något hon redan är...älskar dig gumman!!!!


Nu ska vi traska till Sveaplan och handla lite sen ska vi hem o göra skagenröra, vitlöksbröd och bara myyyyyysssa!!!


FORZA BAJEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0