Tisdag!

Tisdagkväll råder och jag är hemkommen från jobbet.:=)

Höll på att få soppatorsk idag, inte LITE nära heller, kom hem på parkeringen  och färddatorn visade 7km!!!! kvar till tom tank, skoja inte man hade lite tur.:=) Men inte skulle det vara bra med det, när jag svänger upp på OKQ8 för att tanka så märker jag att plånboken med bensinkort m.m ligger kvar på jobbet i Katrineholm...suck o stön.

Men tur man har en snäll mamma o pappa som kommer och tankar upp bilen lite ikväll:=) Så jag tar mig till arbetet imorgon iallfall:=)

Såg att min älskling börjat blogga iegn oxå...det var på tiden:=) (inte för att jag heller bloggat mycke senaste tiden) , Läste bl.a att hon vill göra om hemma, det skulle vara skit kul att göra något nytt hemma...men varken tid eller ork finns just nu. Annars får vi göra som du skrev, flytta till något nytt , eller rent av köpa hus älskling:=) *blink blink*
Ne men vi ska nog kunna göra något här hemma, får åka runt o titta lite på fredag gumman;=)

Min C är supergullig och håller på med pannkakor nu, inte helt fel:=) Det är så himla gott, tyvärr äter man det för sällan. Älsklingen tycker det är som mellanmål...men man får väl äta många så blir man mätt:=)


Vi har börjat blivit duktiga nu oxå, har börjat promenera mer o mer, det e rikitgt skönt med en promenad innan/efter frukosten:=) Det behövs för att tappa ett par av extra kilona oxå! Kanske man mår lite bättre inombords, inte för att jag mår jätte dåligt nu men lite mindre skulle ju inte skada att vara..hehe!

Ha en bra kvälL!


Älskar min C!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0