en solig fredag..

...det är preis vad det är idag:=)
Vaknade vid 11 tiden, gick upp och åt frukost i den härliga solen på balkongen. Det har man ju inte kunnat göra alltför många gånger under den här sommaren.!!!
Efter fruksoten tog jag och Cia en promenad. Vi gick lägs med ån ner mot Vilsta , jätte skönt att vara ute o gå :=)

Nu är Cia på jobbet och jag ska strax tvätta...idag har jag varit  duktig  (klapapr mig själv på huvudet), har varit in på bankerna och styrt upp lite saker, har varit inne på Telenor för att hämta ut min mobil, men  där fanns den inte nu heller,det fanns ingen NY telefon åt mig som utlovat...så nu tog jag mig i kragen...jag sa upp SKITEN hos Telenor! Det har strulat ett bra tag nu så nu fick d vara nog.

Vardagen ser ut som vanligt igen, Jobba, äta, sova, jobba , äta , sova men men..:=) det blir bra när resan till Thailand blir av. Något roligt att se fram emot. Jag, Cia och Angelica ska åka till Angelicas mammas o pappas hus i Thailand i april eller något sådant nästa år, ska bli så kul o skönt! Ser fram emot den resan.

Hemma är det inte mycket som hänt som behöver skrivas, eller vi funderar på att tapetsera om lite o så, lite nytt i lägenheten som fina tapeter m.m kan göra stor skillnad:=) Vi får ta tag i det där så småningom gumman ;=)

Ne nu ska jag börja fixa o dona lite med tvätten...:=) Ha en fin dag nu alla där ute och drick inte för mycket ÖL! :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0